منو

پرداخت مالیات نقل و انتقال وسیله نقلیه | مالیات نقل و انتقال خودرو ۱۴۰۵ / راهنمای کامل پرداخت مالیات خودرو + نرخ ۱ درصد برای داخلی و ۲ درصد برای وارداتی، پرداخت آنلاین قبل از تعویض پلاک

طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی برای ۱۴۰۵، پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو پیش از تعویض پلاک الزامی است. نرخ مالیات برای خودروهای داخلی ۱ درصد و برای وارداتی ها ۲ درصد ارزش خودرو است و بر اساس جدول ارزش سازمان محاسبه می شود. فروشنده مسئول قانونی پرداخت است. پرداخت از طریق سامانه my.tax.gov.ir و به صورت آنلاین انجام می شود و بدون تسویه آن، تعویض پلاک امکان پذیر نیست.

سایر اخبار

فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت ۱۴۰۵ | ورود به سامانه سما، مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نفت

18:51 اندیشه معاصر

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۵ | مشاهده فیش حقوقی با کد ملی

18:17 اندیشه معاصر

سامانه شمیم یارانه ۱۴۰۵ | ورود به شمیم، استعلام کالابرگ، مشاهده اعتبار و پیگیری وضعیت یارانه

18:03 اندیشه معاصر

اعتراض به قطع یارانه ۱۴۰۵ | سامانه ثبت اعتراض، نحوه پیگیری دهک‌بندی و درخواست برقراری مجدد یارانه

17:46 اندیشه معاصر

سامانه تک وام خوداشتغالی ۱۴۰۵ | ورود به tek.mcls.gov.ir، ثبت‌نام، شرایط، مدارک و پیگیری تسهیلات اشتغال

17:34 اندیشه معاصر

ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۵ | سامانه نهضت ملی مسکن، شرایط و نحوه ثبت درخواست

17:23 اندیشه معاصر

کسر از حقوق بازنشستگان کشوری | دو نوع کسورات قانونی و جنجالی در فیش حقوقی بازنشستگان کشوری / کسر یکجای کارمزد وام ۷۵ میلیونی و خطای بیمه تکمیلی دردسر ساز شد

17:20 اندیشه معاصر

ثبت نام نیروهای شرکتی ۱۴۰۵ | سامانه خوداظهاری و ثبت اطلاعات کارکنان شرکتی

17:04 اندیشه معاصر